Tipurile de dieta Keto

Fructe keto, Dieta ketogenică: ce fructe poţi consuma

Conținutul

    Redactia CSID Dacă ţii dieta ketogenicăştii că poate fi dificil să trăieşti cu atât de multe proteine şi grăsimi, dar fără zahărul cu care erai obişnuit.

    Deci să vorbim despre fructe. Problema fructelor o reprezintă cantitatea și greutatea lor. Un măr mediu, spre exemplu, are cam de grame și poate conține aproximativ 18 grame de carbohidrați. În schimb, poate fi consumată o cantitate mai mare de verdețuri și legume. Se pot astfel înlocui nutrienții din fructe.

    Cu atât mai mult cu cât carbohidraţii pe care ai voie să îi consumi reprezintă mai puţin de 20 de grame pe zi. Ia ca fructe keto o ceaşcă de afine, care conţine aproximativ 18 grame de carbohidraţi şi asta e tot ce poţi mânca într-o zi când eşti la o astfel de dietă. Ca să îţi fie mai ulor, îţi facem o listă cu fructe pe care ai voie să le consumi când ţii dieta ketogenică.

    fructe keto dieta 0 positivo

    Avocado Da, această încântare cremoasă este de fapt un fruct — şi este perfect în dieta ketogenicăpentru fructe keto o jumătate de avocado conţine 15 grame de grăsimi sănătoase şi mai puţin de două grame de carbohidraţi. Trebuie să ai totuşi grijă, deoarece este un fruct foarte bogat în calorii.

    fructe keto dieta pentru slabit in timpul alaptarii

    Măsline Măslinele sunt un alte fruct pe care, cu siguranţă, nu le-ai considera tocmai fructe. Dar 10 măsline conţin 3 grame de grăsimi sănătoase şi mai puţin de 1,5 grame de carbohidraţi. Şi bonus: măslinele sunt sărate, aşadar o sursă esenţială de sodiu pentru cei care ţin dieta ketogenică.

    fructe keto idei de salate pentru slabit

    Recomandări Fructe keto ketogenică: soluţie pentru slăbire, dar şi pentru prevenirea unor afecţiuni Nucă de cocos O jumătate de ceaşcă de miez de nucă de cocos de carne fructe keto nucă de cocos conţine 13 grame de grăsimi sănătoase şi 2,5 grame de carbohidraţi. Cel mai indicat este să cumperi nuca şi să o scobeşti tu, pentru că variantele ambalate au zahăr adăugat.

    Mure Murele au o cantitate impresionantă de fibre — aproape două grame într-un sfert de ceaşcă. Această cantitate conţine, de asemenea, 1,5 grame de carbohidraţi, astfel încât o poţi adăuga liniştit în iaurtul tău de dimineaţă. Zmeură O jumătate de ceaşcă de zmeură conţine 1,5 grame de carbohidraţi, aşa că o poţi adăuga în salate sau, şi mai bine, poţi face o frisşcă delicioasă din jumătate de ceaşcă de smântână grasă, neîndulcită şi poţi aduga zmeură, pentru un desert keto delicios.

    fructe keto produse de slabit natur house

    Căpşuni Un sfert de ceaşcă de căpşuni conţine 2 grame de carbohidtaţi, aşa că ai putea să îţi consumi raţia zilnică de carbohiraţi cu două ceşti din aceste delicioase fructe.

    Roşii Da, alte fructe pe care le credeai legume.

    fructe keto slabeste sanatos 10 kg intr o luna

    Cu două grame de carbohidraţi reteta de slabit rapid jumătate de ceaşcă de roşii cherry, ai un alt aliat de nădejde pe care să îl adaugi în dieta ta ketogenică.

    Lămâi Nu te pune nimeni să muşti dintr-o lămâie, dar în apă, în ceai şi salate sunt o sursă nesemnificativă de carbohidraţi, deoarece zeama de la o lămîi conţine doar jumătate de gram de carbohidraţi, aşa că fructe keto de vară şi transformă limonada în prietena ta cea mai bună.

    O întrebare ce apare frecvent în comunitatea low-carb, este cea referitoare la ce fel de fructe se pot consuma și în ce cantitate. Fructele conțin o formă naturală de zahăr.