Dietă și sport: slăbire - regim alimentar – nutriție - rețete culinare

Alimente care iti dau energie si slabesti

Cele 15 alimente care-ţi dau energie Cele 15 alimente care-ţi dau energie De Ioana Maroşan Dimineţile pot să fie foarte obositoare dacă nu ai dormit bine din cauza căldurii sau dacă nu mănânci alimente hrănitoare care să-ţi dea energie.

Cum poți da 5-6 kg jos pe săptămână Uite aici .Sa ai un corp sănătoasă Fără dureri de picioare (1)N1

Ţine cont de aceste 15 trucuri de alimentaţie! Dacă ai probleme cu trezitul de dimineaţă şi mereu simţi că nu ai deloc energie, trebuie să ai mai multă grijă la ceea ce mănânci în timpul zilei şi, în special, la micul dejun.

Iată cele 15 trucuri de alimentaţie care-ţi dau energie şi de care trebuie să ţii cont în timpul zilei.

dieta 6 kg in 10 giorni dieta e sport bagheria

Ce să mănânci dimineaţa Terci de ovăz Este foarte săţios şi s-a demonstrat că te protejează de diabetul zaharat de tip 2. În plus, terciul de ovăz are un conţinut ridicat de fibre care reglează digestia şi o mulţime de vitamine, fiind recunoscut şi pentru efectul protector pe care-l are asupra sistemului cardiovascular, scăzând colesterolul rău.

Recomandari pentru tine si casa ta

Ouă Sunt considerate o sursă de a slabit cineva cu ceai de soc completă, iar consumate la micul dejun pot să te împiedice să faci excese alimentare în timpul zilei, deoarece conferă saţietate de lungă durată.

Pâine Nu este bine să consumi multă pâine albă, însă o poţi înlocui cu cea de secară. Acest sortiment de pâine este foarte hrănitor şi săţios, ajutând la reglarea nivelului de zahăr din corp. Cartofi Este de preferat să-i consumi la micul dejun, deoarece au multe calorii. Însă, cartofii sunt hrănitori şi au un conţinut mare de vitamina C, B6, iar în coaja lor găsim mult potasiu care este esenţial pentru sănătatea inimii. Consumă-i copţi sau fierţi, evitând prăjirea lor.

Desert Este de preferat să consumi desert la micul dejun, deoarece corpul tău va arde o bună parte din calorii şi vei avea mai multă energie.

2. Alge marine

Evită să consumi dulciuri seara, deoarece favorizezi depunerea grăsimilor în zona abdominală. Leguminoase Năutul, mazărea, lintea şi fasolea boabe au un conţinut ridicat de acid folic, fier, potasiu şi magneziu. Acestea pot să fie consumate la micul dejun, deoarece ajută corpul să controleze absorbţia grăsimilor şi a zaharurilor.

Ce să mănânci la prânz Măr Nu uita să mănânci un măr la o gustare, deoarece pectina din conţinutul său reglează tranzitul intestinal şi ajută la creşterea nivelului de energie.

Ce să mănânci ca să ai energie?

Strugurii sunt bogaţi în glucoză, fiind potriviţi pentru o gustare după-amiaza, deoarece ajută la o bună concentrare. De asemenea, carbohidraţii uşor digerabili din banană furnizează energia după ce ai făcut sport. Orez Orezul integral este o opţiune excelentă pentru masa de prânz.

El furnizează fosfor, magneziu, seleniu şi vitamina B6. Datorită conţinutului său bogat în mangan, orezul integral protejează organismul de cancer şi diabet zaharat de tip 2. Carne Este de preferat să o consumi la masa de prânz în loc de cină, deoarece carnea necesită peste 5 ore pentru a fi digerată.

  • 10 schimbari de alimentatie care te ajuta sa slabesti rapid - Andreea Raicu
  • Exercitii sport pentru slabit
  • Alimente sănătoase care îți dau energie - Totul Despre Mame

Paste Trebuie să le alegi pe cele integrale şi să le consumi de preferat la masa de prânz, nicidecum la cină. Ca să le faci mai uşor de digerat, asociază întotdeauna pastele cu legume şi verdeţuri, în loc de carne. Ce să mănânci la cină Lactate Este mai bine să alimente care iti dau energie si slabesti consumi la cină decât la micul dejun.

diet daneza slabire fara sport

În special lactatele fermentate sunt de consumat seara, deoarece ajută la digestie şi alimente care iti dau energie si slabesti avea un somn odihnitor. În plus, la cină trebuie să mănânci puţin şi înainte cu 3 ore de culcare pentru a avea un somn liniştit. Peşte Dacă eşti atentă la ceea ce mănânci şi nu vrei să te îngraşi, peştele asociat cu o salată cu ulei de măsline extravirgin constituie o cină excelentă.

ce sa faci sa slabesti la burta s line pastile de slabit pareri

Pui Carnea de pui nu conţine mult colesterol, se digeră mai uşor decât carnea roşie şi este bogată în fosfor, potasiu, fier şi triptofan. Această substanţă numită triptofan ajută la eliberarea tensiunii şi a stresului, favorizând un somn odihnitor.

10 alimente care iti dau energie si te ajuta sa slabesti

Fructe de mare Sunt delicioase şi constituie o sursă excelentă de proteine, vitamina C, B12, iod şi acizi graşi omega Legume Pot să constituie o garnitură pentru peşte, dar şi consumate ca fel principal.

Este de preferat să le găteşti la cuptor sau la abur pentru a păstra cât mai mulţi nutrienţi esenţiali.

  1. Pastile de slabit fara efect yo-yo
  2. Tu stiai ca te pot ajuta cand esti obosit fizic sau psihic?
  3. 10 alimente care iti dau energie

Broccoli, dovleceii, morcovii, ţelina, salata, usturoiul şi păstârnacul sunt alegeri excelente pentru cină.