Care este cel mai eficient antrenament pentru slabit – cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati?

Program antrenament slabire

Program dieta de slabire americana exercitii pentru slabit acasa Fa aceste exercitii si tonifiaza-ti corpul acasa — video program antrenament slabire Desi sunt o mare sustinatoare a antrenamentului cu greutati la sala, de fiecare program antrenament slabire cand ma antrenez si fac exercitii folosind doar greutatea corpului meu, raman uimita de eficienta lor.

Anul trecut prin iunie se inchisese sala la program antrenament slabire mergeam si pana cand m-am hotarat asupra unui nou gym, am fost nevoita sau, mai bine zis, am ales sa ma antrenez acasa.

Rutină de antrenament Myprotein pentru bărbați

Atunci am descoperit diferite metode de antrenament si exercitii care se executa doar cu greutatea propriului corp. De atunci continui sa descopar noi si noi stiluri de antrenament si combinatii de exercitii care tonifiaza muschii si topesc grasimea corporala.

Desi ai zice ca e floare la ureche sa faci exercitii cu greutatea propriului corp, sa stii ca nu de fiecare data e asa… indiferent daca esti sau nu incepatoare. Sunt atatea variatii de exercitii si atatea moduri de a creste dificultatea, ca transpiri chiar daca esti mai avansata. Ca si incepatoare, e normal sa nu iti iasa din prima unele exercitii.

Program de exercitii pentru slabit acasa

Important este sa nu te lasi, sa incerci sa le faci mai bine data viitoate si sa fii perseverenta. Chiar daca reusesti sa faci doar o miscare partiala, pe jumatate, continua sa incerci deoarece iti vei dezvolta totusi forta si coordonarea suficient de mult, iar mai tarziu vei fi capabila sa faci intreg exercitiul intr-o forma corecta.

Dupa cum repetitia e mama invataturii, de fiecare data cand repeti un exercitiu corpul tau se familiarizeaza cu el. Program antrenament slabire cat faci exercitiile mai des, cu atat devii mai buna. Pe langa faptul ca exercitiile cu greutatea corpului sunt ideale pentru incepatori, ele pot fi o alternativa foarte buna atunci cand nu ajungi la sala, cand nu ai timp de sala sau cand pur si simplu esti in concediu sau in business trip si nu ai acces la o sala de fitness.

Cel mai simplu, putin costisitor, eficient si placut mod de a-ti tonifia musculatura si a slabi este sa te folosesti de greutatea ta indiferent de kilogramele pe care le ai si sa te antrenezi.

cum să slabesti seminte de hrisca pt slabit

Foloseste-ti greutatea actuala ca sa ajungi la greutatea ideala! Asigura-te ca iti incalzesti fiecare muschi si ca iti pregatesti corpul pentru antrenamentul ce urmeaza.

O incalzire eficienta ar trebui sa dureze cel putin 5 minute si sa activeze si incalzeasca fiecare incheietura.

slabire oana radu slabire in greutate cauze

Exercitiile cu greutatea corpului sunt foarte multe si poti face multe combinatii, astfel incat de fiecare data sa lucrezi alte parti corporale. Iata un program de exercitii pentru slabit, ce include doar exercitii cu greutatea corpului si il poti face acasa: 1 Sarituri Jacks X 30 repetari 2 Flotari din genunchi X 10 repetari 3 Genuflexiuni X 15 repetari 4 Triceps la scaun X 10 repetari 5 Abdomene catre tavan X 15 repetari Repeta acest program de 4 ori, cu program antrenament slabire cat mai mica intre serii si intre exercitii.

  1. Program de antrenament la intensitate crescuta ideal pentru slabire
  2. Program de antrenamente video acasa + sala, cu sau fara echipament de culturism

Intra pe www. Exercitiile sunt adaugate in antrenament pentru a-ti lucra o mare parte din muschii corpului: piept, picioare, abdomen si pentru a-ti pune sangele in circulatie — sariturile crede-ma ca dupa a 3-a runda vei simti cum curg apele pe tine.

Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Dupa cum vezi te tin implicata si ti-e usor sa le faci, iar cand faci exercitii slabirea vine mai usor. Daca vrei sa continui cu alte antrenamente de slabire si tonifiere iti program antrenament slabire sa accesezi platforma online Forme Fit Acasa Hai! Fii Femeia Fit si antreneaza-te pentru forme fit! Exercitiile detaliate: 1 Sarituri Jacks — stand in picioare cu corpul drept, picioarele alaturate si cu mainile pe langa corp sari cu picioarele departate si in acelasi timp duci mainile deasupra capului prin lateral.

Palmele sunt pe podea si mainile la 45 de grade fata de corp astfel incat de sus sa se vada ca o sageata.

cristina ionita keto capsula de slabit cu probiotic

Cu cat picioarele sunt mai aproape de maini si fundul ridicat cu atat va fi mai usor. Daca vrei sa progresezi si sa faci sa fie mai greu aseaza genunchii cat mai departe de maini si tine trupul cat mai drept, ca o placa. Iar daca esti avansata atunci fa-le classic cu picioarele intinse. Important la flotari este sa iti incorzi mijlocul program antrenament slabire sa nu lasi sa iti cada fundul sau sa il ridici prea sus.

Daca nu reusesti sa te lasi pana jos, e bine sa te lasi cat poti, in timp vei progresa.

Care este cel mai eficient antrenament pentru slabit – cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati?

Cu picioarele departate la nivelul umerilor si mainile intinse in fata iti lasi fundul inspre inapoi ca si cum te-ai aseza pe scaun pana mai jos de genunchi si te ridici mentinand corpul ferm iar cand esti sus impingi bazinul putin in fata si incorzi fundul. Daca vrei sa cresti dificultatea ori iei in brate o greutate bidon cu apa, rucsac cu carti ori le faci in doi timpi in jos, doi timpi in sus, sau un timp in jos si trei in sus. Cu cat program antrenament slabire sunt sprijinite mai aproape de trunchi si ai genunchi indoiti cu atat e mai usor.

Iar daca vrei sa le faci la un nivel mai avansat atunci sprijina picioarele pe alt scaun.

Program de antrenament la intensitate crescuta ideal pentru slabire

Inainte de a incepe alege un scaun stabil si sprijina-l de perete ca sa nu se miste in timp ce lucrezi. Fa repetarile controlat si incearca sa ajungi sus cu palmele. Fii mandra de tine, deoarece esti super tare! Ai facut un program de slabit pentru acasa cu exercitii bestiale.

Lasa un comentariu si scrie-mi ca ai incercat acest program de exercitii acasa. Important este sa te pui sa le faci si sa nu renunti. Nu conteaza ceasul, daca esti inceapatoare. Conteaza sa le faci. In timp vei fi mult mai motivata si vei reusi sa fii mult mai rapida.

Pentru a obține rezultate vizibile, urmați ghidul!