Exercitii pentru Picioare - Ghidul Esential (cu Video-uri)

Exercitii slabit picioare barbati. Cum Să Slăbești La Picioare și La Fund | Libertatea

Exercitiul Deschideri pentru interiorul coapselor Exercitii pentru picioare utilizand greutatea corporala proprie Din fericire, exercitiile eficiente pentru muschii picioarelor nu sunt complicate, si nici macar nu necesita sa mergi la sala.

Cele mai bune exerciti cardio pentru barbati (Galerie foto) | Mobile

Exista suficiente exercitii pentru picioare cu propria greutate corporala, pe care le poti adauga la antrenamentul tau si care te pot ajuta sa iti atingi mai usor obiectivele legate de rezistenta si de performanta. Exercitiile cu greutatea proprie sunt realiste si functionale, ceea ce inseamna ca te ajuta sa iti intaresti muschii pe cum sa slăbești la fata ii folosesti in viata de zi cu zi.

Cel mai rapid mod de a slabi si tonifia in acelasi timp Publicat: 30 Dec.

De pilda, atunci cand faci genuflexiuni, exercitii slabit picioare barbati stai jos pe un scaun imaginar, ceea ce te va ajuta sa iti imbunatatesti postura atunci cand chiar vei sta pe un scaun. Cand te ridici dintr-o genuflexiune te sustii pe calcaie si iti incordezi trunchiul, creand astfel obiceiuri sanatoase care se vor traduce si in viata din afara salii.

Exercitiile cu greutatea corporala sunt foarte importante si pentru a-ti insusi forma corecta a unui exercitiu, inainte de a adauga greutati.

reteta supa de varza pentru slabit

Este recomandabil sa adaugi greutati abia atunci cand vei reusi sa stapanesti miscarile de baza din fandari, sau din genuflexiuni, fara greutati. Un alt bonus al exercitiilor cu greutatea corporala proprie este acela ca ai mereu la dispozitie corpul tau si ca il poti folosi gratuit, astfel incat poti face exercitii oricand si oriunde.

Cele mai bune exercitii pentru picioare sunt cele pe care chiar le faci, pana la urma! Astfel ca daca ai un arsenal de miscari pe care le poti face oriunde, exista sanse mari sa le integrezi in rutina ta zilnica.

Cum să slăbești la picioare și la fund

Exercitiile cu greutatea corporala de mai jos te vor ajuta sa iti construiesti forta si rezistenta si iti vor pregati corpul sa faca miscari mai complexe cu greutati. Incearca-le si da voie muschilor tai sa lucreze!

  • Autor: Andrada Avram Vineri, 02 Iulieora citiri Multa lume nu face sport din cauza ca nu are suficient timp.
  • Стратмор кивнул.
  •  - Дай парню передохнуть.

Exercitiul 1: Genuflexiuni cu propria greutate Stai in picioare, cu talpile departate la o latime de umeri si lasa-ti greutatea pe calcaie Apleaca-te in fata din solduri si lasa-te in jos, cu fundul in spate. Indoaie genunchii, pana cand coapsele formeaza o linie paralela cu podeaua Impinge in calcaie pentru a te ridica din nou in pozitia de start, tinand fundul si trunchiul incordate in timpul ridicarii Exercitiul 2: Fandari inverse cu ridicarea genunchiului Incepi din pozitia stand, exercitii slabit picioare barbati picioarele departate la o latime de umeri Paseste in spate cu piciorul stang, calcand pe talpa indoita si indoind amandoi genunchii, pentru a crea doua unghiuri de 90 de grade Impinge in calcaiul drept pentru a reveni in pozitia de start.

Cand te ridici, impinge genunchiul stang catre piept Repeta miscarea pornind cu celalalt picior.

regim de slabit cu carne

Citeste si: Fandarile — un exercitiu simplu pentru picioare puternice Exercitiul 3: Genuflexiuni in plie cu ridicarea gambei Porneste din pozitia stand, cu picioarele mai departate de o latime de umeri, cu varfurile indreptate catre exterior si mainile pe solduri sau unite in exercitii slabit picioare barbati pieptului Coboara in genuflexiune pana cand coapsele ajung parelele cu podeaua Stand in pozitia de genuflexiune, ridica ambele calcaie de pe podea si mentine pozitia pentru doua secunde Coboara calcaiele inapoi pe podea.

Exercitiul 4: Genuflexiuni cu saritura Porneste din pozitia stand, cu picioarele usor mai apropiate de o latime de sold Apleaca-te inainte din solduri si coboara fundul intr-o pozitie de genuflexiune. Indoaie genunchii pana cand coapsele sunt paralele cu podeaua Sari in aer cat de sus poti si intinde picioarele.

Cele mai bune exerciti cardio pentru barbati (Galerie foto)

Lasa bratele in jos pentru elan si tine spatele drept si pieptul ridicat Aterizeaza inapoi pe podea cu genunchii moi, coborand direct in alta genuflexiune. Exercitiul 5: Sarituri cu varfurile picioarelor pe banca scaun Stai cu fata la o banca sau la o cutie sau la un scaun daca nu ai altceva la indemanacu mainile pe solduri sau pe langa corp Pune piciorul stang pe banca, apoi schimba picioarele si pune piciorul drept pe banca, alternand rapid Tine spatele drept si pieptul ridicat pe roxana nemes slabit durata exercitiului.

pastile de slabit regenon online

Exercitiul 6: Fandari laterale Stai in picioare, cu talpile departate la o latime de sold Fa un pas mare catre dreapta. Indoaie genunchiul drept si impinge fundul in spate, tinand piciorul stang drept.

Dieta pentru picioare subțiri în două săptămâni

Mentine pieptul ridicat si trunchiul incordat. Repeta fandarea cu celalalt picior. Exercitiul 7: Ridicari de gambe cu un singur picior Stai in picioare, cu talpile departate la o latime de sold Ridica genunchiul stang la nivelul soldului, cu varfurile in jos, cu exercitii slabit picioare barbati pe solduri sau in spatele capului alege o pozitie in care sa iti mentii echilibrul Tine trunchiul incordat exercitii slabit picioare barbati timp ce ridici calcaiul drept cat de sus poti, balansandu-te pe centrul talpii Mentine pozitia timp de trei secunde, apoi coboara calcaiul inapoi pe podea.

Repeta cu celalalt picior. Exercitiul 8: Fandari reverenta Stai in picioare, cu talpile departate la o latime de umeri Paseste cu piciorul drept in spatele piciorului stang si indoaie genunchii pentru a cobori intr-o fandare Impinge in calcaiul drept pentru a te ridica si adu piciorul drept inapoi in pozitia de start.

nu pot slabi din cauza hormonilor

Repeta miscarea cu celalalt picior. Exercitiul 9: Genuflexiuni pistol genuflexiuni pe un picior Stai in picioare cu talpile unite Ridica piciorul stang cativa centimetri si intinde-l in fata, cu talpa flexata.

  • September 25, AM Picioare subțiri în 2 săptămâni.
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată bărbaților pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă!
  • Fie ca vrei sa-ti dezvolti masa musculara a picioarelor cat mai bine-echilibrat sau sa-ti subtiezi coapsele, sa-ti ridici fundul si sa-ti sculptezi niste picioare cat mai atragatoare, acest articol iti va prezenta solutiile cele mai simple si eficiente.

Indoaie genunchiul drept, inclina-te in fata din solduri si coboara intr-o genuflexiune, in timp ce ridici piciorul stang la inaltimea soldului. Intinde bratele in laterale pentru echilibru Incearca sa indoi genunchiul la 90 de grade daca poti.

10 Minute Antrenament Pentru Picioare Acasa /Exercitii Eficiente /Picioare Tonifiate

Este o miscare foarte grea, asa ca nu te descuraja daca nu o poti face de la prima incercare Impinge in calcaiul drept pentru a indrepta piciorul si revino la start. Exercitiul Ridicari de picior in lateral Intinde-te pe o parte cu picioarele drepte si puse unul peste altul.

13 exercitii pentru picioare, ideale pentru acasa, fara echipament specific

Sprijina-te pe antebrat sau lasa-ti torsul pe saltea Ridica piciorul de deasupra catre tavan intr-o miscare lenta si controlata. Ai grija sa ridici de la sold si fund, nu din zona lombara Revino la start.

Repeta cu piciorul celalalt. Exercitiul Ridicari de picioare pentru interiorul coapselor Porneste din intins pe o parte, cu picioarele drepte, puse unul peste celalalt si cu torsul pe saltea sau sprijinit pe antebrat Incruciseaza piciorul de deasupra peste cel de jos, indoind genunchiul, astfel incat piciorul de sus sa fie in fata genunchiului piciorului de jos Ridica piciorul de jos catre tavan intr-o miscare lenta si controlata.

5 exercitii de slabit pentru picioare si abdomen. Cel mai rapid mod de a slabi

Mentine torsul stabil pe toata durata miscarii Revino la start. Exercitiul Podul pentru fesieri pe un singur picior Stai pe spate, cu genunchii indoiti si cu talpile pe podea Ridica piciorul drept si indreapta genunchiul.

Luni, 16 februarie Ultimul update Miercuri, 11 martieO alimentație sănătoasă și mult sport sunt cea mai bună metodă de a slăbi la picioare și la fund. Vezi ce exerciții trebuie să faci, pentru a scăpa de kilogramele în plus. Genoflexiuni Îndepărtează picioarele la o distanță de umeri și ține spatele drept. Îndoaie ușor genunchii și folosește-te de mușchii fesieri, pentru a te ridica.

Tine coapsele paralele una cu cealalta. Indreapta degetele catre tavan Impinge in calcaie pentru a ridica soldurile, incordand fesierii. Incearca sa creezi o linie diagonala intre umeri si genunchi Mentine podul timp de doua secunde, apoi coboara spatele. Exercitiul Deschideri pentru interiorul coapselor Stai pe spate, cu genunchii indoiti si cu talpile pe podea.

Ridica piciorul drept, mentinand coapsele lipite si intinde piciorul catre tavan Coboara usor piciorul drept catre partea dreapta cat de mult poti, mentinand soldurile si zona lombara lipite de podea Adu piciorul inapoi la pozitia de start.