Meniu pentru slabire in prima saptamana de #slabestezece - Cori Grămescu

Meniu pentru dieta de slabit. Post navigation

Nu este chiar asa! Vad multe persoane care mananca carnati cu mamaliga si cartofi prajiti la cina, dar nu isi fac griji pentru silueta pentru ca mananca la ora 7 fix. Sau care la gustarea de 16 mananca prajituri in trei straturi de ciocolata. Inainte sa ma apuc, eu mi-am conceput un meniu pentru dieta la ore fixe. Am incercat sa fac combinatii sanatoase si satioase in acelasi timp.

Dieta metabolica, meniu pe zile. Slabesti si 20 de kg in 13 zile. Suna bine, nu?

meniu pentru dieta de slabit

Publicat: 27 May. Asa vei da jos 20 de kg in 13 zile! Slabesti si 20 de kg in 13 zile daca reusesti sa tii aceasta dieta, fara sa trisezi.

meniu pentru dieta de slabit

Tot ce trebuie sa faci e sa urmezi meniul de mai jos, timp de 13 zile. Dieta metabolica este dificila si ai nevoie de multa vointa. Nu ai voie sa trisezi deloc!

MENIU Pentru SLABIRE 1900 KCAL - Ce Mananc intr-o zi!

Este indicat sa nu consumi alcool in aceasta perioada. Trebuie sa bei litri de apa, pe zi.

Pe langa alimentele de mai sus, iau in fiecare zi un supliment cu probiotice, biotina, vitamina C si 5HTP. Putem inlocui mana cu altceva? Sau este obligatoriu sa o cuprinda dieta? Mihaela Popescu pe Multumesc, Cori Grămescu pe

Gustarile nu sunt permise in aceasta dieta. Pentru ca este extrem de grea si dura, dieta metabolica se poate tine doar de 2 ori pe an. Dieta metabolica, meniu pe zile Dieta metabolica, meniu pe zile.

meniu pentru dieta de slabit

Slabesti si 20 de kg in 13 zile Ziua 1 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr Prânz: două ouă și legume asezonate de grame de legume, de exemplu spanac fiert meniu pentru dieta de slabit o roșie Cină: gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, cu ulei de măsline și lămâie Ziua 2 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr Prânz: gr șuncă și un meniu pentru dieta de slabit Cină: gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, asezonată cu ulei de măsline și lămâie Ziua 3 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și un amestec de legume Cină: o rădăcină de țelină fiartă medieo roșie și o altă legumă la alegere Ziua 4 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast Prânz: suc de portocală sau măr și un iaurt Cină: un ou fiert, un morcov mare, grame de brânză caș Ziua 5 Micul dejun: un morcov mare cu zeamă de lămâie Prânz: gr.