Account Options

Exercitii pentru slabit acasa femei

Top 10 exerciții de slăbit acasă Statul acasă, motivul perfect pentru a slăbi Atunci când stăm acasă, tindem să mâncăm mai mult și să renunțăm la activitatea fizică. Acest lucru nu este sănătos și recomandat pentru organism. Așadar, statul acasă ar trebui să reprezinte un motiv perfect pentru a slăbi, mai ales că nu mai există motive pentru care să nu ținem o dietă sănătoasă și nu facem sport. Timpul liber este suficient, atât pentru un antrenament intens, cât și pentru a găti o masă sănătoasă și care să îi ofere organismului tot necesarul de care are nevoie.

Mulți oameni cred că pot scăpa de kilogramele în exces fără un stil de viață sănătos, fără organizare și disciplină, doar prin sport sau exerciții la sala de fitness. Este o mentalitate complet greșită, datorită căreia nu reușim nici să slăbim, dar nici să ne menținem sănătoase și pline de vitalitate pe termen lung.

Atunci când vrei să slăbești, exercițiile fizice au rolul de a amplifica acest proces. În plus, te ajută să ai forme fit și să exercitii pentru slabit acasa femei tonifici mușchii corpului. Dacă nu ești obișnuită să faci sport, în lipsa unui antrenor de fitness, este greu să alegi exact exercițiile pentru slăbit acasă de care corpul tău are nevoie. Nu știi cu ce să începi, cum să-ți planifici programul de exerciții zilnic, cum să-ți lucrezi toți mușchii corpului și ce exerciții pentru slăbit sunt cele mai eficiente.

Cu atât mai mult cu cât acasă nu ai ai dispoziție aparatele exercitii pentru slabit acasa femei sală de fitness, iar spațiul este destul de limitat. Vrei mai mult? Descoperă și tu Cărțile NutriFitUp necesare pentru Slăbit Click aici În acest articol, mi-am propus să îți prezint un program de exerciții de slăbit acasă complet, dedicat femeilor.

Pot fi executate fără probleme și de către bărbați, organismele noastre fiind relativ similare.

slabeste 40 de kg intr o luna visislim pastile de slabit

Cu toate acestea, mulți bărbați le evită deoarece ei își doresc să crească masa musculară. Dacă partenerul tău vrea să vă antrenați împreună, este perfect. Nu pot decât să mă bucur că ați ales să faceți acest lucru. Deși articolele și cărțile mele sunt dedicate femeilor, și bărbații pot folosi aceste informații dacă își exercitii pentru slabit acasa femei să slăbească. Așadar, descoperă în continuare un program de exerciții complet pentru toate grupele de mușchi, care te va ajuta să scapi de kilogramele nedorite și să reduci riscul de a rămâne cu acel exces inestetic de piele lăsată.

Sunt exerciții simple, ușor de făcut acasă, în curte, în aer liber, în camera de hotel sau oriunde te afli și nu ai la îndemână mult spațiu sau accesorii speciale de fitness. Vei avea nevoie doar de o salteluță sau un covoraș, o sticlă cu apă de 2 litri sau, exercitii pentru slabit acasa femei ai, gantere și o bandă elastică. Fără abonament la sală și fără ajutorul unui antrenor de fitness, doar cu cele mai eficient metode de antrenament acasă.

slabit burta rapid dieta lui amalia nastase

Antrenamentele cardio au rolul de a crește ritmul cardiac, prin lucrarea grupelor majore de mușchi ai corpului. Dacă sunt executate corect, acestea accelerează metabolismul și arderile, ajutând organismul să consume oxigen și energie, chiar și după terminarea antrenamentului. Astfel, acestea te ajută să elimini grăsimea corporală într-un timp mai scurt.

Pe de altă parte, exercițiile fitness sau de aerobic au rolul de a tonifia mușchii corpului și pielea. Un antrenament eficient pentru slăbit trebuie să dureze cel puțin 20 de minute pe zi și să cuprindă ambele tipuri de exerciții: fitness și cardio.

Top 10 exerciții de slăbit acasă

După primele 20 de minute, corpul tău nu se mai alimentează cu glucoză, sursa lui preferată de energie, ci accesează resursele de grăsime din țesutul adipos și le descompune pentru a produce energie. Este una dintre cele mai eficiente metode de antrenament fizic pentru slăbit. Așadar, nu este nevoie de un efort mare pentru a slăbi, ci de exerciții cu dificultate mică sau medie timp de de minute pe zi, care să te ajute exercitii pentru slabit acasa femei obții forme fit acasă.

Dacă ai probleme de sănătate, întreabă medicul ce tip de activitate fizică ai voie să faci. Te cea mai usoara dieta de slabire să lucrezi în fiecare zi câte o grupă diferită de mușchi, alternând o grupă mică de exemplu: gambe cu o grupă mare adică toți mușchii picioarelor.

Însă nu e o regulă obligatorie, le poți combina dacă vrei. Un antrenament eficient pentru forme fit acasă trebuie să cuprindă obligatoriu 3 părți esențiale: încălzirea, antrenamentul și stretchingul.

Pentru a te încălzi, fă mișcări ușoare de rotire a încheieturilor. Poți începe cu gâtul. Mișcă-l în stânga și în dreapta, în sus și în jos. Apoi coboară către baza corpului, umeri, coate, încheieturi, șold, genunchi și tălpi. Mișcă-le ușor pe toate timp de minute. Încălzirea are rolul de a asigura trecerea progresivă de la starea de repaus la cea am slabit fara sport efort din timpul antrenamentului prin intensificarea fluxului sanguin.

pastile de slabit anorex reteta de slabit keto

Dacă vei sări peste încălzire și vei crește brusc ritmul cardiac, s-ar putea să ai surprize neplăcute, amețeală, accidentări sau întinderi musculare. Antrenamentul propriu-zis este reprezentat de exercițiile fizice pentru slăbit pe care ți le voi prezenta în continuare. Sunt exerciții simple, pentru toate grupele de mușchi, în care te vei folosi de greutatea proprie greutatea corpului tău.

dieta rina prima zi dieta de slabit cu usturoi si orez

Exercițiile de stretching de la finalul antrenamentului au rolul de a relaxa mușchii corpului, calmează sistemul nervos și ajută la îmbunătățirea mobilității articulațiilor și ligamentelor. În plus, contribuie la o postură corectă a corpului.

Descoperă și tu Cărțile NutriFitUp necesare pentru Slăbit Click aici Îți recomand, de asemenea, folosirea în timpul antrenamentului a unei brățări sau ceas care monitorizează ritmul cardiac pulsul.

Nu uita însă că o alimentație echilibrată este baza procesului de slăbire.

slabeste 3 kg in 2 zile dieta rina slabesti 20 kg

Nu poți slăbi doar prin sport, atunci când mănânci în exces sau consumi alimente bogate în grăsimi sau carbohidrați. Acestea fiind spuse, să trecem la treabă.

Program de exercitii pentru slabit acasa

Vestea proastă este că nu vei putea scăpa de burtă sau șolduri mari doar prin exerciții pentru slăbit, deoarece nu se poate slăbi localizat, ci doar poți contribui la tonifierea mușchilor din acea zonă. Pentru a scăpa de burtă sau de șoldurile pronunțate trebuie să slăbești cu totul. Pentru a reuși să slăbești și să dai jos și din grăsimea de pe burtă sau șolduri te sfătuiesc să faci exerciții cardio, de tipul alergat, bicicletă, săriturile cu coarda sau exerciții HIIT hight intensity interval training.

Acestea favorizează arderea, obligând corpul să se folosească de depozitele mari de grăsime pe care le găsim în special în aceste două zone.

Program de exercitii pentru slabit acasa sau la sala

Bineînțeles că este nevoie și de o alimentație corectă, sănătoasă și săracă în carbohidrați, pentru ca acest proces de ardere a grăsimilor să fie eficient. Iată câteva exerciții pentru slăbit burtă și șolduri: 1. Jumping jacks Este unul din cele mai intense exerciții, de tipul HIIT, în care te folosești de greutatea corpului tău pentru a pune sângele și mușchii corpului în mișcare. Depărtează picioarele prin săritură, apropie-le şi depărtează brațele deasupra capului tot prin săritură.

Repetă exercițiul de 15 ori. Abdomene laterale Din poziția culcat dorsal, ridică omoplații de pe sol, atingând alternativ călcâiele. Execută 15 repetări pe fiecare călcâi.

  • Ghid Complet cu Exerciții pentru Slăbit Rapid de Acasă | NutriFitUp
  • Program de exercitii pentru slabit acasa Fa aceste exercitii si tonifiaza-ti corpul acasa — video inclus!
  • Top 10 exerciții de slăbit acasă .Corpul perfect cu ajutorul Rainz Academy
  • Regim de slabit disociat

Mountain climbers Este un alt exercițiu eficient pentru slăbit, în care te folosești de greutatea proprie. Din poziția de flotare, aleargă alternativ cu genunchiul stâng către cotul stâng şi cu genunchiul drept către cotul drept, pe loc, 30 de secunde, fără pauză. Își recomand să alternezi exercițiile pentru anumite grupe de mușchi cu exerciții cardio, de tipul HIIT. Iată câteva exerciții pentru slăbit la picioare și fund: 1.

16 Exercitii de slabit pentru femei pe care le poti executa acasa sau la sala

Genuflexiuni Menține spatele drept, coborând ușor trunchiul spre sol, partea dorsală va coborî până vei forma o mișcare paralelă între partea dorsală și sol. Repetă exercițiul de 20 de ori. Dirty donkey Cu palmele şi genunchii așezați pe sol, menținând poziţia coloanei dreaptă, ridică lateral genunchiul. Execută 15 repetări pe fiecare picior.

Ridicări pe vârfuri pentru gambe Va trebui să execuți 3 serii a câte 10 repetări; cele 3 serii fiind diferite. Aceste 3 exerciții îți vor solicita intens mușchii picioarelor, însă şi rezultatul va fi pe măsură. Pentru a crește intensitatea mișcării, poți utiliza gantere sau sticle cu apă. Cu picioarele ușor depărtate şi vârfurile orientate înspre înainte, ridică-te pe vârfuri. Execută 10 repetări. Cu călcâiele lipite şi vârfurile înspre exterior, ridică-te pe vârfuri. Fă această mișcare de 10 ori.

Cu vârfurile apropiate şi călcâiele depărtate, ridică-te pe vârfuri. Repetă exercițiul de 10 ori. Nu vei putea slăbi localizat, dar vei lucra mușchii respectivi și vei reduce riscul exercitii pentru slabit acasa femei rămâi cu exces de piele după ce ai slăbit. Iată 3 exerciții pe care femeile din comunitatea NutriFitUp le adoră: 1. Execută câte 10 repetări pe fiecare braț. Flotări pe genunchi Acesta este un alt exercițiu eficient în care te folosești de greutatea corpului tău.

Din poziția de flotare, cu corpul drept, având ca sprijin genunchii şi palmele, cobori brațele până formezi un unghi de 90° între antebraț şi braț.

visislim pareri tpu ce sa faci sa slabesti

Întotdeauna corpul este paralel cu solul! Repetă exercițiul de 8 ori. Poţi opta pentru poziția picioarelor încrucișate sau lipite. Respirația este un factor foarte important. Inspiră întotdeauna înainte să începi execuţia pentru a creşte rezistenţa la efort.

În cazul în care condiţia ta fizică nu permite execuţia conform imaginilor, vei coborî treptat, vei face totul treptat, având răbdare cu tine. Forța creşte în timp! Extensia tricepsului cu banda elastică Acest exercițiu implică atât bicepsul, cât și tricepsul.