Top 10 exerciții de slăbit acasă .Corpul perfect cu ajutorul Rainz Academy

Gimnastica pentru slabit acasa

Top 10 exerciții de slăbit acasă Statul acasă, motivul perfect pentru a slăbi Atunci când stăm acasă, tindem să mâncăm mai mult și să renunțăm la activitatea fizică.

Acest lucru nu este dieta extrema și recomandat pentru organism. Așadar, statul acasă ar trebui să reprezinte un motiv perfect pentru a slăbi, mai ales că nu mai există motive pentru care să nu ținem o dietă sănătoasă și nu facem sport.

Timpul liber este suficient, atât pentru un antrenament intens, cât și pentru a găti o masă sănătoasă și care să îi ofere organismului tot necesarul de care are nevoie. Află acum care sunt cele mai bune exerciții de slăbit acasă. Cele mai bune exerciții de slăbit acasă În continuare, echipa Rainz Academy vă pune la dispoziție o listă cu cele mai bune exerciții de slăbit acasă. Executați-le corect și cu implicare, iar efectele nu vor întârzia să apară.

În plus, dacă doriți să slăbiți și să obțineți un corp de invidiat, vă recomandăm să apelați la programul Rainz Protocol. Spre exemplu, 30 de minute de sărituri cu coarda la o frecvență de de sărituri pe minut ar putea arde chiar și de calorii. Totuși, 3 seturi a gimnastica pentru slabit acasa 1 minut de sărituri sunt suficiente într-un antrenament perfect de pierdere în greutate.

gimnastica pentru slabit acasa

Burpees Exercițiile de acest tip au un mare avantaj, acela că pot fi efectuate doar cu propria greutate corporală. De asemenea, burpees sunt exerciții complete și care antrenează musculatura spatelui, pieptului, coapselor, brațelor și umerilor.

Exercițiul trebuie realizat corect pentru a se evita accidentările și pentru a avea efectele dorite. Astfel, se pornește din picioare, cu spatele drept. Corpul se coboară în genuflexiune, iar picioarele trebuie duse către spate pentru a ajunge în poziție de plank.

Se realizează o flotare, iar apoi se revine în poziția de genuflexiune. Ultima etapă implică executarea unei sărituri, urmând ca exercițiul să se reia pentru 3 seturi a câte repetări.

gimnastica pentru slabit acasa

Genuflexiuni Genuflexiunile sunt exerciții fizice cunoscute de toată lumea, fiind realizate încă de la orele de sport din școală. Aceste exerciții sunt excelente pentru pierderea în greutate și creșterea rezistenței generale.

Top 10 exerciții de slăbit acasă .Corpul perfect cu ajutorul Rainz Academy

Totuși, o condiție pentru a obține aceste efecte este reprezentată de execuția corectă genunchii să fie în linie cu degetele de la picioare, iar coborârea să se facă lent, până când coapsele devin paralele cu podeaua. Se recomandă 3 seturi a câte 15 repetări. Fandări Fandările pot fi realizate în mai multe moduri, dar cele spre înainte sunt cele mai gimnastica pentru slabit acasa atunci când se dorește arderea caloriilor suplimentare. Fandările antrenează mai multe grupe musculare simultan, lucru ce le face să preferate de sportivi.

Alatura-te miilor de femei care au slabit deja cu NutriFitUp!

Sunt recomandate 3 seturi a câte 10 repetări pentru fiecare picior. Cățărătorul Cățărătorul, dieta slabit fructe și alpinistul, este un exercițiu ideal pentru arderea caloriilor.

gimnastica pentru slabit acasa

Se începe din poziție de plank, urmând ca genunchiul drept să fie dus spre piept, fără a ridica șoldurile sau a lăsa piciorul drept să atingă podeaua. Piciorul drept trebuie dus înapoi în poziția de start, urmând ca genunchiul stâng să fie condus spre piept. Sunt necesare 3 seturi a câte un minut de repetări.

Mulți oameni cred că pot scăpa de kilogramele în exces fără un stil de viață sănătos, fără organizare și disciplină, doar prin sport sau exerciții la sala de fitness. Este o mentalitate complet greșită, datorită căreia nu reușim nici să slăbim, dar nici să ne menținem sănătoase și pline de vitalitate pe termen lung.

Shadow boxing Shadow boxing-ul, în traducere liberă boxul cu umbra, este un exercițiu foarte util care constă în imaginarea unei lupte cu un adversar imaginar. Gimnastica pentru slabit acasa necesită niciun echipament și poate fi realizat cu ușurință acasă.

Totuși, realizarea acestui exercițiu în dieta niskowęglowodanowa oglinzii poate ajuta la o postură mai bună și la o organizare mai eficientă a mișcărilor.

Pentru a vă motiva să faceți acest exercițiu, vă aducem la cunoștință faptul că poate arde chiar și de calorii pe oră. Bear Crawl Acest exercițiu este foarte avansat și utilizează în mare măsură coloana vertebrală și musculatura asociată.

Он заслужил. И теперь наконец ее получит. Сьюзан будет искать защиту у него, поскольку ей негде больше будет ее найти.

Poziția inițială este simplă, în patru labe și cu coloana vertebrală menținută cât mai natural. Corpul va lua contact cu podeaua doar la nivelul palmelor și a degetelor de la picioare, iar între genunchi și planul podelei va fi menținută o distanță de centimetri. Deplasarea se face prin mutarea brațului și a piciorului opus și se recomandă 3 serii a câte 20 de metri.

Exercițiul este mai dificil de realizat într-un apartament, dar puteți utiliza un hol lung sau o cameră mai largă în care să vă învârtiți. Plank Plank-ul este un exercițiu static, dar care necesită multă răbdare și rezistență.

Account Options

Ajută la dezvoltarea simultană a corpului inferior și a celui superior, arzând grăsimea și stimulând musculatura. De asemenea, plank-ul este un exercițiu foarte util atunci când se dorește obținerea unui abdomen de invidiat. Se recomandă 3 serii a câte un minut de stat în plank. Flotări Flotările nu trebuie să lipsească din antrenamentele pentru slăbit, mai ales că utilizează propria greutate a corpului.

Flotările ajută la dezvoltarea optimă a brațelor, pieptului și a umerilor, iar cu cât mușchii sunt mai lucrați, cu atât este mai bine pentru pierderea în greutate.

gimnastica pentru slabit acasa

Puteți opta pentru 3 seturi a câte de flotări. Antrenament pe bicicleta staționară Pentru a pierde din kilogramele în plus, nu este suficientă pedalarea la intensitate mică sau mijlocie, chiar și pentru de minute.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată femeilor pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă! Datorită exercițiilor simple și eficiente de ardere a grăsimii pentru femei, poți scăpa de grăsimea de pe burtă, coapse și brațe. Urmează programul de 30 de zile și dedică doar câteva minute pe zi pentru a pierde în greutate și a fi în formă! Exercițiile fizice rapide de min și exercițiile HIIT te ajută să pierzi în greutate și să fii în formă oriunde, oricând. Nu mai ai scuze!

Pentru a slăbi cu ajutorul bicicletei staționare trebuie adoptat un program de antrenament variabil din punct de vedere al intensității și al vitezei. Spre exemplu, se poate porni într-un ritm ușor, la cea mai mică intensitate și pentru aproximativ 5 minute.

Următoarele 5 minute pot fi mai intense, la o rezistență medie și cu o viteză mai mare de pedalare.

Navigare în articole

Ulterior, se recomandă 10 minute de pedalat lent, dar la o rezistență mare a bicicletei. După aceste etape se începe adevăratul antrenament: 10 minute de sprinturi compuse din 20 de secunde de pedalat maxim la rezistență crescută, urmate de 10 secunde de pedalat lent la dificultate minimă.

În final se pedalează pentru 5 minute, dar lent și la cea mai mică rezistență.