Tehnici de respiratie pentru slabit

Tehnici de respiratie pentru slabit

Sunteți pe pagina 1din 3 Căutați în document Exerciții de respirație pt slăbit 1. Cei care doresc sa scape de cateva tehnici de respiratie pentru slabit in plus, o pot face tinandu-si respiratia timp de 30 de secunde, de mai multe ori pe zi.

Tehnici de respiratie pentru slabit – O viață confortabilă

Se pot pierde, in functie de organism, pana la 4 kilograme in aproximativ doua luni. Respiratia abdominala ajuta foarte mult in cadrul procesului de slabire efectiv.

tehnici de respiratie pentru slabit

Pentru a face acest exercitiu trebuie sa: — va asezati pe un scaun si sa tineti spatele drept — pozitionati o mana pe abdomen si una pe torace — inspirati lent, retineti aerul timp de secunde — expirati la fel de lent -repetati de 20 de ori Veti observa ca abdomenul se va incorda si se va relaxa automat, iar muschii vor lucra in mod instinctual, fara efort. Respiratia stimulativa Respiratia stimulativa reprezinta un exercitiu excelent atat daca vrei sa slabesti, cat si daca iti doresti sa ai o stare slabesti cu varza bine pe tot parcursul zilei.

Asaza-te pe un scaun si stai cu spatele drept.

tehnici de respiratie pentru slabit

Inchide gura si relaxeaza-te. Inspira si expira rapid, bomband si retractand abdomenul.

Trebuie sa inspiri si sa expiri adanc!

Executa acest exercitiu de respiratie pret de cateva minute, dimineata si seara. Partea buna la acest exercitiu este aceea ca il poti face chiar si la birou, in pauza de masa. Expertii spun ca daca faci acest exercitiu 15 minute in fiecare zi slabesti si nu mai ai nevoie sa mergi la sala. Respiratia profunda Instructorii de fitness afirma ca atunci cand nu slabesti inseamna ca organismul tau nu se oxigeneaza cum trebuie.

De aceea, ar trebui sa inveti cum sa combati insuficienta de oxigen in tesuturi. O respiratie corecta te ajuta sa slabesti fara sa te misti de pe scaun sau din pat. Pentru un rezultat si mai bun, fa exercitiile de respiratie profunda in timp ce asculti o muzica ambientala si te relaxezi cu aromoterapie.

In pozitia culcat. Stai intinsa pe o suprafata perfect plana, cu genunchii indoiti. Aseaza o mana pe piept si pe cealalta pe stomac. Inspira adanc pe nas si expira lent, numarand pana la patru.

Articole recomandate

Tine-ti apoi respiratia, numarand pana la opt. Repeta in sesiuni de cate 10 si fa acest exercitiu timp de 5 pana la 10 minute. Exercitii de respiratie care te ajuta sa slabesti facute pe scaun Stai pe podea sau pe un scaun. In cazul in care alegi prima varianta, ai grija sa tii spatele drept, iar capul sa fie in aceeasi linie cu colana vertebrala.

Trage de umeri si tine capul usor aplecat spre spate. Inspira adanc si expira incet, pana ce eliberezi aerul din plamani, repetand actiunea de opt ori. Fa acest exercitiu de cateva ori pe zi, mai ales atunci cand te simti obosita.

Initial, sesiunile pot dura intre doua si cinci minute, insa, odata ce te obisnuiesti cu tehnica, poti creste durata exercitiilor pana la 10 minute.

tehnici de respiratie pentru slabit

Nu te grabi! Fa totul treptat. Dupa ce capeti experienta, poti trece la cel de-al treilea nivel de complexitate a acestor exercitii de respiratie care te ajuta slabire 2 saptamani slabesti.

Ce a făcut zilnic timp de 2 minute Practicând anumite tehnici de respiraţie timp de numai două minute în fiecare zi, fostul actor japonez Miki Ryosuke pretinde că a slăbit 13 kilograme în doar şapte săptămâni.

Ele iti vor accelera metabolismul si vei vedea imediat rezultatele. Pentru aceste exercitii va trebui sa stai intinsa si, mai mult decat atat, vei avea nevoie de intimitate. De asemenea, asigura-te ca, inainte de a fi trecut la ultimul nivel de complexitate, le-ai parcurs deja pe primele doua.

tehnici de respiratie pentru slabit

Pasul 1: Expira tot aerul din plamani Pasul 2: Inspira incet, pe nas, timp de patru secunde. Cand simti ca plamanii au suficient aer, mai inspira o data profund.

Pasul 3: Tine-ti asa respiratia timp de opt secunde. Pasul 4: Inspira si expira rapid timp de cateva minute, folosindu-te de muschii abdominali. Nu face pauze intre inspiratie si expiratie. Pasul 5: Mai inspira o data adanc si tine-ti respiratia atata timp cat poti inainte de a elimina aerul din plamani. Pozitia trebuie sa fie in picioare, cu talpile departate la latimea umerilor, cu mainile puse deasupra genunchilor si corpul aplecat putin in fata.

Navigare în articol

Se tin picioarele putin indoite ca si cum s-ar incerca asezarea pe un scaun. Se expira pe gura tot aerul din plamani, se tuguie si se rotunjesc buzele ca atunci cand se fluiera si se expira lent aerul din corp.

tehnici de respiratie pentru slabit

Cand apare senzatia ca tot aerul a fost dat afara se inchide gura. Se respira rapid pe nas, fara a deschide gura si se umple rapid plamanii cu aer. Inspiratia este puternica, completa si zgomotoasa. Plamanii trebuie umpluti cat mai mult cu aer, capul se ridica usor in sus, iar prin inspiratie tehnici de respiratie pentru slabit sa apara un sunet. La unele persoane este posibil sa nu apara nici un sunet, important este insa sa se inspire corect. Se expira pe gura tot aerul afara, fara a lasa reziduri, ridicand putin capul si tinand buzele ingustate.

Mai exact, dupa 2 secunde de la exercitiul precedent se deschide larg gura si se expira brusc aerul. In acest fel se obtine un sunet in zona inghinala deci mai jos de tehnici de respiratie pentru slabit si nu in zona gatului. In prima faza este posibil sa apara o senzatie de tuse, insa daca se face corect trebuie sa se obtina un sunet ce se aseamana cu un fluierat. Se tine respiratia si se trage abdomenul timp de secunde, gura tehnici de respiratie pentru slabit mentine inchisa bine, nu se trage aer pe nas, capul se inclina spre piept, privirea se indreapta spre abdomen, stomacul se trage cat mai mult posibil astfel incat sa fie nu doar plat, chiar concav.

Bine ați venit la Scribd!

La inceput este indicat ca respiratia sa fie tinuta doar secunde, apoi timpul se creste treptat. Urmeaza etapa de relaxare, se respira, se relaxeaza muschii abdominali, stomacul revine in pozitia initiala, iar plamanii se umplu cu aer. Exercitiile se fac in fiecare dimineata, cu o ora inainte de micul dejun. Daca stomacul este plin si se fac exercitiile, pot sa apara stari de greata si varsaturi.

Dupa exercitii se poate bea multa apa, insa se serveste masa mai tarziu, abia dupa 60 de minute. Pentru ca antrenamentul sa se faca corect se poate folosi o oglinda mare, in care se poate vedea pozitia corecta a corpului. Mai multe de la Alina Hasnaș.