Ce este dieta 16:8 sau regimul de 8 ore

Dieta 8/16

Conținutul

    Metoda 8 poate stimula învăţarea şi memoria şi poate încetini bolile care afectează creierul.

    FOTO: Pixabay Dietaadică 16 ore de post plus 8 ore în care se poate consuma orice tip de aliment, a dus la pierderea în greutate şi scăderea tensiunii arteriale la voluntarii care au participat la studiul Universităţii Illinois din Chicago. Ştiri pe aceeaşi temă Ai gastrită? Iată ce este bine să mănânci! Postul zilnic este un instrument eficient de reducere a greutăţii şi de scadere a tensiunii arteriale, potrivit unui nou studiu publicat de Universitatea din Illinois la Chicago, în revista Nutrition dieta 8/16 Healthy Aging. Studiul citat de Science Daily este primul care examinează efectul mâncatului limitat pe o dieta 8/16 perioadă de timp - o formă de post care limitează consumul de alimente la un anumit interval în fiecare zi - asupra pierderii în greutate la persoanele obeze.

    Efecte secundare şi riscuri Postul intermitent 8 are unele riscuri şi efecte secundare asociate. Drept urmare, dieta 8/16 nu este potrivit pentru toată lumea. Efectele secundare potenţiale şi riscurile includ: foamea, slăbiciunea şi oboseala în etapele de început ale planului supraalimentarea sau consumul de alimente nesănătoase în dieta 8/16 ferestrei de mâncare de 8 ore din cauza foamei excesive arsuri la stomac sau dieta 8/16 ca urmare a supraalimentării Postul intermitent poate fi mai puţin benefic pentru femei decât pentru bărbaţi.

    Google Plus Dietele de slăbit apar precum ciupercile după ploaie! Pe scurt, într-o zi poţi mânca timp de dieta 8/16 ore orice doreşti, iar în restul de 16 stai departe de frigider. Asta este dietadespre care s-a scris prma dată în urmă cu 6 ani, însă recent au fost date publicităţii studii care au scos la iveală beneficiile ei. Promotorii dietei spun că poţi slăbi fără a număra caloriile şi fără a elimina anumite alimente.

    Unele cercetări efectuate pe animale sugerează că postul intermitent ar putea afecta negativ fertilitatea femeilor. Persoanele cu istoric de alimentaţie dezordonată trebuie să evite postul intermitent.

    Asociaţia Americană a Tulburărilor Alimentare avertizează că postul este un factor de risc pentru tulburările alimentare.

    Planul 8 poate să nu fie potrivit pentru cei cu istoric de depresie şi anxietate. Unele cercetări indică faptul că restricţia calorică pe termen scurt ar putea ameliora depresia, dar că restricţia cronică de calorii poate avea efect opus.

    Postul intermitent 8 nu este potrivit pentru femeile gravide, cele care alăptează sau încearcă să rămână însărcinate.

    dieta 8/16

    Persoanele dieta 8/16 doresc să încerce metoda 8 sau alte tipuri de post intermitent trebuie să discute mai întâi cu medicul lor, mai ales dacă iau medicamente sau au: o afecţiune de sănătate de bază, cum ar fi diabetul sau tensiunea arterială scăzută o istorie a alimentaţiei dezordonate istoric de tulburări de sănătate mintală Orice persoană care are probleme sau care are efecte adverse asupra dietei trebuie să se adreseze unui medic.

    Planul şi diabetul În timp studiile arată că metoda 8 poate fi utilă pentru prevenirea diabetului, dar este dieta 8/16 să nu fie potrivită pentru cei care au deja afecţiunea.

    dieta 8/16

    Dieta de post intermitent 8 nu este potrivită pentru persoanele cu diabet zaharat tip 1. Cu toate acestea, unele persoane cu prediabet sau diabet de tip 2 ar putea încerca dieta sub supravegherea unui medic.

    dieta 8/16