Alex Healthy

Carbohidrati buni slabit, 12 alimente care contin carbohidrati buni pentru slabit

Nu este sanatos sa scoti detot carbohidratii din alimentatie dar in schimb poti alege cantitati mai mici de carbohidrati si alimente care contin carbohidrati buni. Carbohidratii sunt cea mai mare sursa de energie pentru organism. In acest articol iti voi zice care sunt 12 alimente ce contin carbohidrati buni si care te ajuta in programul de slabit.

ŞTIRILE ZILEI

Ce rol au carbohidratii in organism? Practic, carbohidratii sunt cea mai mare sursa de energie a organismului, sunt glucidele si zaharul din alimentatie, acestea se transforma cel mai rapid in energie dupa ce sunt digerate. Ce categorie de carbohidrati nu sunt recomandati cand vrei sa slabesti? Daca vrei sa slabesti este bine sa eviti: prajituril si dulciurile de orice fel, cartofii prajiti in cura de slabire youtube, pizza, mancarea de tip fast food etc.

10 carbohidraţi buni care te ajută să slăbeşti

Hai sa trecem la treaba, uite mai jos cele 12 alimente care contin carbohidrati buni pentru slabit 1. Orez brun Orezul brun este mult mai sanatos decat orezul alb, pentru ca nu este procesat si de aceea isi pastreaza intreaga cantitate de fibre, germeni si partile cele mai bogate in nutrienti. Orezul brun este o mult mai hranitor decat cel alb, carbohidrati buni slabit o senzatie de satietate pe termen mai lung si de aceea este mult carbohidrati buni slabit sanatos in programul de slabit.

Orezul brun contine nutrienti esentiali cum ar fi: proteine, calciu, magneziu, fibre, zinc si potasiu care acestea au foarte multe beneficii asupra sanatatii organismului. Coacazele contin foarte multi antioxidanti si fitonutrienti, iar acestia au foarte multe beneficii asupra sanatatii organismului.

Cum sa mananci carbohidrati

Cocazele au un continut mare de fibre si ajuta foarte mult la problemele digestive. Beneficiile coacazelor asupra sanatatii: ajuta la mentinerea greutatii corporale ajuta la reglarea tranzitului intestinal acestea carbohidrati buni slabit reduce riscul afectiunilor cardiovasculare ajuta la intarirea sistemului imunitar 3.

Quinoua Quinoua contine foarte multe substante nutritive cum slabire 1 kg pe saptamana fi: proteine, mangan, fier, cupru, zinc, magneziu, acid folic, fosfor si potasiu care au foarte multe beneficii asupra organismului. Pe langa toate acestea mai contine acizi grasi de omega 3 si vitamina B1, B2, B3, B6 si calciu.

Quinoua este foarte bogat in antioxidanti si ajuta la protejarea organismului impotriva celulelor canceroase. Quinoua este foarte bogat in fibre, este foarte benefic pentru sanatatea sistemului digesti si ajuta la scaderea colesterolului si sprijina pierderea in greutate.

10 carbohidrati buni care nu te ingrasa

Quinoua ajuta la accelerarea metabolismului si ajuta la scaderea nivelului de zahar din sange. Cartofi dulci Cartofii dulci sunt foarte recomandati in programul de slabi pentru ca ofera o senzatie de satietate pe termen mai lung si taie foarte mult din pofta de dulce. Cartofii dulci contin foarte multi antioxidanti si de aceea ajuta foarte mult la protejarea organismului si prevenirea multor boli.

Sunt foarte bogati in fibre si de aceea ajuta foarte mult sistemul digestiv si sunt o sursa foarte buna de carbohidrati si ajuta la reglarea nivelului de zahar din sange. Cartofii dulci contin foarte multi nutrienti necesari organismului cum ar fi: fibre, zaharuri naturale, carbohidrati complecsi, proteine, vitamina C, fier si calciu. Ovaz Ovazul are un continut mare de carbohidrati buni slabit si minerale precum si fibre, de aceea ajuta foarte mult la reglarea digestiei, la scaderea colesterolului si tine sub control nivelul de zahar din sange.

Ce categorie de carbohidrati nu sunt recomandati cand vrei sa slabesti?

Ovazul este foarte bogat din punct de vedere nutritional si de aceea iti este hranitor si iti ofera o senzatie de satietate pe termen lung. Este foarte bogat in calciu si este foarte benefic pentru piele in plus acesta ajuta la prevenirea hipotiroidismului.

carbohidrati buni slabit

Hrisca are foarte multe beneficii asupra organismului: carbohidrati buni slabit nivelul glicemic sub control ajuta la reglarea tensiunii arteriale ajuta la preventia cancerului incetineste imbatranirea 7. Fasole Rosie Fasolea rosie este o luguminoasa, foarte recomandata daca vrei sa slabesti, fiindca contine mult proteine si este foarte hranitoare si ofera o senzatie de satietate pe termen lung.

  1. Carbohidraţi care te ajută să slăbeşti Galerie foto 10 foto Orz Fiind o cereală integralăorzul poate creşte nivelul hormonilor asociaţi cu senzaţia de saţietate.
  2. Ceai pentru detoxifiere si slabit
  3. Zece carbohidraţi buni care facilitează procesul de slăbire
  4. Arderea grasimilor abdomen barbati
  5. Poți să-i consumi în voie!
  6. Cum sa mananci carbohidrati si sa slabesti. Lista de alimente benefice
  7. 10 carbohidrati buni care nu te ingrasa - Andreea Raicu

Aceasta ajuta la reducerea nivelului de colesterol si mentine sub control nivelul de zahar din sange in plus ajuta la prevenirea diabetului. Fasolea verde ajuta la sanatatea creierului si la preventia afectiunilor cardiovasculare.

carbohidrati buni slabit

Naut Nautul este o leguminoasa lafel ca si fasolea, foarte recomandata daca vrei sa slabesti, pentru ca are un continut ridicat de proteine si ofera o senzatie de satietate pe termen lung. Acesta contine foarte multe vitamine B, fier si acid folic si ajuta la tratarea formelor usoare de anemie dar si la preventia acesteia.

Alte beneficii ale nautului asupra organismului: scade pofta de mancare distruge parazitii intestinali 9. Grapefruit Grapefruitul este unul dintre cele mai bogate fructe, contine foarte multi nutrienti si este foarte slab caloric carbohidrati buni slabit aceea este foarte sanatos pentru slabit.

Grapefruitul contine foarte multe vitamine si ajuta la intarirea sitemului imunitar.

Ce rol au carbohidratii in organism?

Cateva beneficii ale grapfruitului: baut sub forma de suc ml — 1 l pe zi ajuta la carbohidrati buni slabit pietrelor la rinichi ajuta la arderea grasimilor in mod natural ajuta la accelerarea metabolismului reduce colesterolului Portocale Portocalele au un continut mare de vitamina C si fibre, acestea ajuta foarte mult la reducerea colesterolului si la protejarea organismului impotriva radicalilor liberi.

Cateva carbohidrati buni slabit ale portocalelor asupra organismului: ajuta la intarirea sistemului imunitar mentin tensiunea arteriala sub control reduc colesterolul ajuta la reglarea nivelului de zahar din sange Banane Bananele sunt foarte recomandate, fiindca contin fibre si proteine, acestea sunt foarte hranitoare, dar caca vrei sa slabesti este bine sa mananci maxim o banana medie pe zi.

Bananele sunt foarte recomandate inainte sau dupa ce faci exercitii fizice de orice fel. Cateva beneficii ale bananelor asupra organismului: ajuta la sanatatea inimii ajuta la preventia astmului Mere Merele contin foarte multe vitamine, minerale si ajuta foarte mult la sanatatea carbohidrati buni slabit si pentru ca nu contin grasimi sunt foarte recomandate carbohidrati buni slabit programul de slabit.

Recomandat ar fi sa mananci maxim 1 -2 mere pe zi, desi sunt fructe foarte sanatoase, contin destul de multe calorii, mai ales merele mai dulci, de aceea nu sunt recomandate in cantitati foarte mari. Cateva beneficii ale merelor asupra organismului: ajuta la preventia bolii Alzheimer ajuta la preventia mai multor tipuri de cancer scad riscul de diabet reduc colesterolul Pot manca carbohidrati la masa de seara?

Nu sunt recomandat carbohidratii seara, pentru ca seara este nevoie sa oferi organismului alimente usor de digerat si cu un continut mic de zahar. Seara organismul are nevoie sa se odihneasca si de aceea ar fi recomandat sa mananci cat mai multe legume. Bunnn, hai sa vedem ce trebuie sa retinem din acest articol Carbohidratii sunt foarte sanatosi doar ca trebuie sa ai mare grija ce carbohidrati alegi, carbohidrati buni slabit aceea ti-am scris o lista de alimente pe care le poti manca cu placere.

carbohidrati buni slabit

Cerealele integrale precum orezul brun sunt o sursa foarte buna de carbohidrati, recomandate in programul de slabit si au foarte multe beneficii asupra organismului. Leguminoasele sunt o alta sursa foarte importanta atat de carbohidrati cat si de proteine, acestea sunt foarte hranitoare si ofera o senzatie de satietate pe termen lung.

Leave a Reply.