Orezul – cu bune şi rele pentru siluetă

Orezul slabeste sau ingrasa, Orezul brun - aliment-minune pentru cura de slăbire

  • De Libertatea pentru FemeiLuni, 04 februarieContrar celor ştiute, orezul este unul dintre cele mai bune alimente recomandate de către nutriţionişti în dietele pentru slăbit.
  • Cum să mănânci orezul ca să nu te îngraşi? | eurosibiu.ro
  • Orezul - cu bune şi rele pentru siluetă
  • Dieta Cu Orez SLĂBEŞTI 4 Kg în 14 Zile | Libertatea
  • Cura slabire cu cirese
  • Dieta cu orez.

Iată o dieta cu orez Rice Dietcare te va ajuta să scapi de kilogramele în plus, având rezultate spectaculoase. În general, orezul nu este recomandat în dietele de slăbit, însă potrivit specialiștilor acesta este cel mai bun aliment care te poate ajuta să slăbești.

orezul slabeste sau ingrasa

Este ușor de digerat și sărac în calorii, un pumn de orez, aproximativ orezul slabeste sau ingrasa de grame, are doar 62 de calorii, în timp ce aceeași cantitate de cartofi conține de calorii. Orezul ajută la slăbit pentru că atunci când este digerat are nevoie de acțiunea a numeroase enzime digestive care ard calorii.

Dieta cu orez. Ce ai voie să mănânci

De asemenea, produce energie și reduce senzația de foame. Medicii recomandă ca această dietă să fie urmată timp de 15 zile, acesta fiind perioada necesară organismului de a purifica sângele și de a scăpa de kilogramele nedorite. Această dietă are rezultate spectaculoase, iar medicii recomandă ca în această perioadă să se facă și sport. Dieta cu orez. Ce ai voie să mănânci Dieta constă în două etape și se permite consumarea a 1.

orezul slabeste sau ingrasa

Ai voie să consumi legume și fructe proaspete, cereale integrale, proteine slabe și lactate fără grăsimi. Prima etapă durează șapte zile Ziua I: La micul dejun se consumă 2 fructe fără struguri, banane sau pereiar la prânz și cină câte o porție de orez fiert și apă plată Zilele II-VII: se urmează o dietă lacto- vegetariană.

Ceea ce presupune ca la micul dejun să se consume o portie de amidonoase fără pâineun fruct și un o porție de lactate fără grăsimi.

Ghid pentru dieta cu orez

La prânz și cină se pot convuma trei porții de amidonoase, 3 de legume și un fruct. Minim o porție pe zi din amidonoase trebuie să fie compusă din orez fiert.

orezul slabeste sau ingrasa

A doua etapa durează șapte zile Ziua I: se consuma doar orez fiert fara alte alimente și apă plată Zilele II-VI: minim o masă pe zi trebuie să fie formata din orez; în rest, se recomandă urmarea unei diete lacto-vegetariene, ca în etapa I. Ziua VII: la micul dejun se mănâncă orez, pot fi două porții de amidonoase și un frunct. La prânz se consumă 3 porții de amidonoase, trei porții de legume și un fruct, iar la cină 3 porții de amidonoase, trei de proteine sau 2 porții de lactatetrei porții de legume și un fruct Ghid pentru dieta cu orez Nu este recomandat să începeți dieta cu orez brusc.

Înainte cu două săptămâni este important să reduceți orezul slabeste sau ingrasa de grăsimi din alimentația dumneavoastră de exemplu, renunțați la pâinea cu un și la prăjeli.

Dr. Mihaela Bilic: cele mai bune sfaturi de slăbire

În timpul dietei ai voie program de sport pentru slabit consumi daor apă plată. Opțional în orezul fiert se poate adăuga puțină sare, o lingură de miso și susan. Se recomandă utilizarea orezului brun, deoarece majoritatea elementelor nutritive ale orezului se află în coji și acestea supraviețuisc doar în orezul brun.

orezul slabeste sau ingrasa

De asemenea, orezul brun este excelent pentru combaterea anumitor afecțiuni, precum constipație sau stres și este mai bun decât orezul alb pentru că atenuează senzația de foame pentru mai mult timp. Citește și:.